ריפוי טבעי

מאת: או-מד מדיקל ● 8/2/2011 22:00 ● ערב ערב 2484
לאונרדו
ריפוי טבעי

ברח לכם הסידן? (אוסטיאופורוזיס)
זוכרים שדיברנו על חברות התעשייה הענקיות בכתבה שעברה? (לאלה שפספסו חפשו אותה באתר) אנו ממשיכים עם מיתוס החלב והפעם נעסוק באוסטיאופורוזיס.

זוהי מחלה שפוגעת בעיקר בנשים אחרי גיל המעבר, פחות נפוץ אך גם אצל גברים בגילאים מתקדמים. מדובר בהתפוררות איטית וממושכת של המינרלים הנימצאים בעצמות ובראשם הסידן. עקב התפוררות העצם, ישנו חשש לשברים באזורים שקשה לשקם כגון: אגן, צוואר הירך, עצם הזרוע ועוד. לצערינו כשאנו מגלים את התפתחות המחלה זה כבר מאוחר מידי וכל מה שנותר לעשות זה לחיות בזהירות רבה ובפחד.

כמובן שיאמרו לנו כי זו לא אשמתינו, זה הגוף שלא בסדר, זה גורל או גנטיקה, זה הגוף שחולה. וישנם גם כמה חכמולוגים שטוענים כי עיקר המחלה בחוסר ויטמין D, או שמא מדובר בשיבוש הורמונאלי, או שפשוט לא צורכים מספיק סידן, כלומר - מוצרי חלב. אלא שמאחורי כל החכמולוגיים האלה בדרך כלל עומדת איזה חברת תעשייה ענקית של תרופות או מפעלי חלב למיניהם.

אז מהו למעשה הגורם האמיתי למחלה הזו?גוף האדם מסוגל להפריש פסולת פירוק בכמות של 40 גרם חלבון ליום. האדם המודרני צורך חלבונים מהחי פי 3 מהכמות המומלצת לצריכה (120 גרם). זאת אומרת שיש בגוף האדם פי 3 פסולת של פירוק חלבונים ליום. פסולת חלבון מהחי הינה חומצית מאוד, דבר שגורם לחוסר איזון בדם. כדי לבסס את הדם מהחומציות נכנס לתמונה הסידן. מכאן התמונה כבר ברורה- עקב צריכה של חלבון מהחי, נלקח לנו סידן מהעצמות.

חלבון מהחי הוא גם החלב ומוצריו: מעבר לשיווק המטורף עם הסלוגנים ש"בחלב יש סידן רב", שכחו לציין פרט קטן: שבחלב יש גם חומציות רבה בגלל חלבון החלב (קזאין) וחומצות החלב. ולכן אמנם נקלוט לגופנו אחוזים מעטים של סידן, וגם זה בסימן שאלה (בעקבות פסטור של החלב שמוריד את ערך הסידן), אלא שעל הדרך נגרום לגוף חומציות רבה. אז למה לצרוך את החלב מלכתחילה?!

העובדות מדברות בעד עצמן. נמצא כי במדינות המערב, כולל מדינת ישראל, השכיחות למחלת אוסטיאופורוזיס מהגבוהות בעולם. לעומת כפרים בסין אשר אינם צורכים חלב כלל ולא לוקים במחלה.

חשוב לציין כי חוסר בפעילות גופנית תורמת גם היא לדלול העצם ובמידה ואין שימוש בעצמות השלד, הגוף משחרר את הסידן לדם לטובת תהליכים ביוכימיים.
שתהיו לי כולכם בריאים. לאונרדו

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש