אורטל אברג'יל – אמנית איפור, איפור מקצועי – ערב, כלות, טלוויזיה ובמה.

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 16/2/2011 10:46 ● ערב ערב 2485
"כל החיים במה", היא לא סתם קלישאה, אלא יש בה ממש. ובמיוחד בתחום האיפור. שהרי מה שלא עושה הטבע עושה הצבע. אנחנו מחליפים תפקידים במהלך היום, במהלך החיים. פעם אנחנו שמחים, פעם עצובים, פעם עובדים ופעם מתענגים באירוע רב רושם. לכל אפיזודה יש את הצבעים שלה, את התפאורה שלה, וכאן גם נכנס האיפור להשלמת התמונה. ובאיפור, כמו בכל תחום אחר, הניסיון רב השנים עושה את שלו. ואם בניסיון עסקינן, אז הרשו לי להציג בפניכם מאפרת מקצועית, עם נסיון רב שנים, שאיך אומרים – גם יפה וגם אופה. כבר בפגישה שלנו לראיון, אפשר לראות כי החוש האסתטי אצלה מפותח ביותר, ויעיד על כך בין היתר – האיפור הכל כך הרמוני בו התאפרה. אני כבר מבינה שיש לי עסק עם מקצוענית, ואנחנו ניגשות לראיון.
אורטל אברג'יל – אמנית איפור, איפור מקצועי – ערב, כלות, טלוויזיה ובמה.

אורטל אברג'יל, אילתית בדם, בתחום האיפור מאז שהיא זוכרת את עצמה. מאז ומתמיד נמשכה לתחום האסתטיקה והלכה עם החלום עד הסוף. היא למדה בבית הספר המקצועי לאיפור של המאפר והמורה הנודע - גיורא שביט ומיד לאחר מכן למדה ואף עבדה בחברת האיפור המתקדמת – 'איל מקיאג''. בשנה שעברה, אף היתה מורה לאיפור בביה"ס 'נייל סטודיו'. ובסך הכל, היא מאפרת כבר – שמונה שנים!

תמונת כתבה


"בין יתר השנים בהם עסקתי באיפור, שלוש שנות עבודה בהתאמת איפור עושות את שלהן", אומרת אורטל ומוסיפה, "כשמגיעה אליי לקוחה, אני מיד יודעת על פי הפנים שלה איך תיראה התוצאה הסופית של האיפור. כמובן שאם הלקוחה מבקשת, היא יכולה לקבל איפור נסיון כדי להיות בטוחה בתוצאה הסופית. הכל נעשה בהתייעצות ובהתאמה עם הלקוחה ועל פי הרצון שלה. כמובן שאני בוחרת את האיפור על פי צבע העור, סוג העור, צבע העיניים, השיער, מבנה הפנים, צבע הבגד, סוג הארוע, טרנדים עכשוויים באיפור ורצון הלקוחה".

ואין כמו פידבקים של נשים שהתאפרו אצל אורטל אברג'יל כדי להראות עד כמה היא מקצועית ומנוסה. שמה עובר מפה לאוזן במהירות מטאורית. הניסיון רב השנים חשף אותה לסוגי עור רבים, גווני עור רבים, בכל הגילאים, כל סוגי האירועים וגם הפקות.

ואם כבר מזכירים הפקות איפור, אז לאחרונה, מנכ"ל 'איל מקיאג'', שראה את מקצועיותה של אורטל אברג'יל, שלח אותה להפקת האופנה בעיתון 'לאישה' – 'מלכה ליום אחד', מבית ההפקות 'שמיים תוכן והפקות', ששודרה גם בערוץ 'החיים הטובים' ובערוץ 10. בעקבות ההצלחה בתוכנית, נקראה אורטל אברג'יל להפקה שניה – איפור גברים – של 'קרב סכינים' עם עודד מנשה ושף סטפן ב'הילטון מלכת שבא', הפקה שאף היא קצרה המון תשבחות. וזוהי רק ההתחלה!

לסיום מסכמת אורטל אברג'יל: "איפור מקצועי הוא איפור שמושתת על לימודים רציניים וניסיון רב שנים מחד, אך גם על אהבת התחום והתאמת האיפור בדיוק לצרכים ולדרישות של הלקוח/ה, מאידך".

לקביעת פגישה: 057-7606730.