היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 6/11/2019 10:10 ● ערב ערב 2940
כל אירועי התרבות לתאריכים 7-13
היכל התרבות

 

הרצאה במדעי הטבע 2019

 

שונית האלמוגים הסמויה מן העין

המכון הבינ-אוניברסיטאי למדעי הים באילת מזמין את הקהל הרחב להרצאתו של ד"ר איציק בריקנר, בנושא "שונית האלמוגים הסמויה מהעין - מורכבות מבנית וחברתית מבעד עדשת המגדלת". ההרצאה היא ההרצאה הראשונה בסדרת הרצאות במדעי הטבע לשנה זו והן מתקיימות בשיתוף עם האוניברסיטה העברית בירושלים.

יום חמישי, 7.11.19, 19:00, ההרצאה תתקיים בחדר ההרצאות של המכון, חוף אלמוג (בין המצפה התת ימי לחוף המגדלור). הכניסה חופשית. טלפון: 08-6360111.


 

ערב שכולו בריאות - כנס בנושא ממוגרפיה

 

בית החולים 'יוספטל' שמח להזמינכם לכנס ראשון מסוגו בנושא ממוגרפיה. לחוות, לצחוק בערב שכולו בריאות

בתוכנית: חשיבות הבדיקה על כוס יין.

מופע זוגי: עדן הראל ועודד מנשה "לא רואים עין בעין" – על אמונה, הגיון ומה שביניהם.

יום ראשון, 10.11.19, י"ב חשוון, התכנסות בשעה 19:45, אירוע מרכזי 20:30, אולם WOW, מלון רויאל גארדן. כרטיסים במחיר 45 ש"ח ניתן לרכוש בקופת WOW בטלפון 8748*, בין השעות 10:00-19:00. ההזמנה לנשים וגברים כאחד, הכניסה מגיל 18 ומעלה.


 

מועדון הסרט הטוב - השיר של רוז

 

רוז-לין היא בחורה צעירה וכישרונית שגרה בגלאזגו עם שני ילדיה הקטנים, אבל החלום האמיתי שלה הוא להיות כוכבת קאנטרי - דבר שהיא מבינה שאולי כבר לא יקרה. כשהיא מחליטה שהגיע הזמן לקחת אחריות ולוותר על החלום, היא מוצאת עבודה כמנקה בבית של סוזנה, אישה עשירה וטובת לב. כשסוזנה שומעת במקרה את רוז שרה לעצמה בזמן שהיא מנקה, היא מבינה שייתכן כי ניקוי בתים אינו הייעוד האמיתי של הבחורה הצעירה והאנרגטית שבביתה. האם החלום של רוז יוכל עוד להתגשם?

יום שלישי, 12.11.19, בשעה 19:00, בתיאטראות אילת.


 

שיווק עסק בחוכמה

 

אסף סידס

זוכרים את אסף סידס מכנס העסקים? רוצים לדעת איך לשווק את העסק שלכם? סיפור טוב זה כל הסיפור

אסף סידס, הבעלים של חברת Leave a Mark, בא לבקר בבית לעסקים ויעביר סדנה שתספק לכם את הידע והכלים לשווק את העסק שלכם בחוכמה.

יום רביעי, 13.11.19, בבית לעסקים, רח' בלן 3, (פארק התעשיה אמת"ל). סבב ראשון בין השעות 10:00-13:00, סבב שני בין השעות 16:00-19:00, משך הסדנה: 3 שעות, עלות: 100 ש"ח. לפרטים והרשמה: הבית לעסקים – האגף לפיתוח כלכלי ויזמות בעיריית אילת, טלפון: 08-6367052.


 

חודש בריאות עירוני

 

שני משפחתי

"אליעזר והגזר" מספרת וממחישה חגית פרי

במסגרת חודש הבריאות העירוני.

ג'ימבורי, פעלתון לתינוקות, יצירה בלובי פעיל ומטעמים מהמטבח של קולייר.             

יום ב', י"ג חשון, 11.11.19 בשעה 16:30 במתנ"ס קולייר.


 

"סופר פודס ומוקשים"

 

סוגי מזון על והסבר על ארוחות 'תמימות'

בהנחיית: טלי שטרוצר

במסגרת חודש הבריאות העירוני.

הכניסה חופשית.

יום ה', ט"ז חשון, 14.11.19 בשעה 19:30 בספריה העירונית.


 

שבוע האזרח הוותיק - הרצאות

 

*גב' מרון מזל בנושא: הסכסוך הערבי- ציוני. יום חמישי, 7.11.19, בשעה 16:00.

*הפסיכותרפיסטית מלכה צוברי בנושא: אל ההרמוניה דרך תרגילי יוגה המשפרים את הזיכרון. יום שני 11.11.19, בשעה 16:00.

*תמר בר גורן – מוסמכת בשיטת אלכסנדר בנושא: דרך השיטה אנו נמצא את איכות החיים. יום חמישי, 11.11.19, בשעה 17:00.

כל ההרצאות מתקיימות במועדון +60.

לפרטים וכרטיסים: 08-6374064.


 

המלצת ספר: אצבעון הקסם מאת אסנת נווה

 

בספר מאת אסנת נווה בהוצאת ספרי ניב יש חוויה כפולה: ספר ילדים קסום ומסתורי שמספר את סיפור אותיות האלף-בית, וספר מתנה נפלא אשר מאפשר הצצה לסיפור הבריאה בדרך של חווייה שמציגה את חלקן של האותיות העבריות בסיפור הבריאה והופכת אותו לסיפור מסקרן וייחודי

כטבעם של סיפורי ילדים, 'אצבעון הקסם' עוסק בעולמן של האותיות שמואנשות ומתנהגות כבני אדם. הן נבדלות האחת מהשנייה ובבואן בפני יוצרן הן מבליטות בפניו את ייחודן כל אחת בדרכה. הספר פותח בתיאור הזמן שבו רצה האל לברוא את העולם וחיפש 'אצבעון' שיוביל את קסם הבריאה. כל אחת מאותיות האלף-בית רצתה להיות 'אצבעון הקסם' שיוביל את הבריאה, וכולן אחת אחת התייצבו בפני האל והציגו את עצמן כדי שיבחר בהן. כטבעם של סיפורים כאלה, כל אות הציגה את עצמה בפני האל באופן המשבח את מעלותיה ובאמונה שהיא זאת שיכולה להוביל ולעמוד בראש. כולנו יודעים כיצד הסתיים הסיפור - הוא מסתיים בסדר המוכר והידוע לנו של אותיות האלף-בית כפי שהוא כיום. הסיפור המעניין הוא התהליך או הדרך שעברו האותיות כדי להסתדר כך.

הספר אינו רק סיפור ילדים. הוא מבוסס על 'מאמר האותיות' שמופיע בהקדמה לספר בראשית בספר הזוהר - הספר המרכזי של תורת הקבלה היהודית. הוא מנגיש לילדים צעירים ולמבוגרים כאחד את בסיס הבריאה על פי היהדות, משריש מושגים בסיסיים מוכרים ודן במשמעותן של אותיות האלף-בית העברי.

את הטקסט שיצרה אסנת מעטרים איוריו של אייל לוי בגווני שחור, לבן, זהב וכסף שנותנים לספר מראה ייחודי ומעורר מחשבה לצעירים ומבוגרים כאחד ומעניק לכל גיל חוויה ייחודית.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש