מהפך בקפה אופטימי

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 7/2/2018 13:02 ● מה נשמע 535
ב'קפה אופטימי' הוותיק והטוב החליטו הבעלים שהגיע הזמן למהפך עיצובי – הן בעיצוב המקום והן בעיצוב המנות ● קבלו את המקום שאהבתם כל כך בגרסה משופרת אפילו יותר ממה שהכרתם
מהפך בקפה אופטימי

בית הקפה 'אופטימי' שכולם באילת (ולא רק), מכירים ואוהבים, נהרס כליל ובמקומו נבנה 'קפה אופטימי' חדש בעיצובה של המעצבת האילתית ססיל וייצמן. בשבוע הבא יפתח קפה אופטימי את שעריו  אחרי שהיה סגור כשבועיים לרגל השיפוצים, ואין ספק שנשימתם של כל מי שיגיע לבית הקפה תיעצר לרגע בשל המטמורפוזה שעבר המקום. במקום בו עמד 'קפה אופטימי' המוכר, נבנה מקום חדש ושונה לחלוטין, שעוצב בסגנון מודרני, המתכתב עם עיצוב רחובות רומא שבאיטליה – סגנון שקל מאוד להתאהב בו. מספר מקומות הישיבה לא השתנה, והמקום נשאר נעים ואינטימי כשהיה ובו 45 מקומות ישיבה בחלל הפנימי הממוזג, ו- 55 מקומות ישיבה על המרפסת הפונה לים הכחול ולנוף הרי אדום. במרפסת הפתוחה תוכלו ליהנות מאוכל משובח תוך שאתם נהנים מהנוף המרהיב ושוטפים את העיניים בקהל שעל הטיילת.
לא רק עיצוב המקום השתנה, גם כל המנות, וותיקות ומוכרות כמו גם מנות חדשות, עוצבו בקפידה ותוגשנה לכם בצלחות צבעוניות התואמות את הסגנון החדש של המקום.

 

הלוק השתנה, ההנחות לאילתים נשארו

 

לא מוותרים על ההנחות לאילתים


על המטבח מופקד השף אביב אוחנה, האחראי על כל מה שיוגש לכם בצלחות. לתפריט שרקח השף נוספו מנות חדשות כמו: ניוקי תפוחי אדמה, פסטה פרפרדלה, פטריות מוקפצות ביין וחמאת שום ועוד. גם הטבעונים שביניכם ימצאו בתפריט מנות חדשות כמו: סלט יווני טבעוני, פיצה טבעונית וקינוח קוקוס טבעוני. 
"גם ב'קפה אופטימי' המחודש אנו שומרים על מסורת המבצעים לאילתים – 50% הנחה על מנות עיקריות כגון דגים, פסטות, פיצות,  כריכים מוקרמים וסלטים. מהנחה זו נהנים האילתים במשך כל שעות היום, כולל בסופי שבוע וחגים. בנוסף להנחה זו, נהנים תושבי אילת מהמגוון העשיר של ארוחות הבוקר שלנו והשקשוקות, המוגשות במקום במחיר של 47 ₪ למנה", מדגיש ניב קנדי, בעל המקום ומוסיף: "מסורת נוספת של 'קפה אופטימי' היא ארוחת ליל שישי. אילתים רבים מגיעים אלינו לארוחת שישי בקפה ונהנים ממבחר מנות הדגים שאנו מגישים כאן ביניהן: דניס שלם, סלמון ממולא, פילה מושט, פיש אנד צ'יפס ופילה סלמון. גם ארוחת ערב שישי היא במבצע של 50% הנחה לאילתים על המנה העיקרית. אני מזמין את תושבי אילת להמשיך להגיע אלינו עם כל המשפחה בערבי שישי וליהנות מהמסורת של  50% הנחה על המנה העיקרית, ולחגוג את כניסת השבת על ארוחה מצוינת באולם הפנימי, או על המרפסת מול הנוף המרהיב".

 

 

סיבה לכל מסיבה


בנוסף לאוכל טעים, מגוון וטרי, מציעה המסעדה מבחר יינות מובחרים, שלושה סוגים של בירה מהחבית ומבחר גדול של בירות בבקבוקים במחירים נוחים.
'קפה אופטימי' הוא מקום מצוין לחגוג בו אירועים כמו ימי הולדת, ערבי גיבוש, מסיבות עובדים, מסיבות רווקים ורווקות או כל אירוע אחר, והכל בתיאום מראש.

תנו קפיצה- ההנאה מובטחת.

ימים ושעות פתיחה: המקום פתוח שבעה ימים בשבוע, כולל חגים, החל מהשעה 09:00 ועד חצות.

כתובת: מרכז 'פנינת אילת'.

ליצירת קשר בנושא אירועים או כל שאלה אחרת  טל: 08-6376510


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש