פותחים את הקיץ עם כללית אסטתיקה

מאת: אביבה דקל ● צילום: יח"צ ● 3/7/2018 10:39 ● מה נשמע 555
מי לא רוצה לפתוח את הקיץ מוכנה? ● לקראת העונה החמה, עונת הרחצה, יצאנו לבדוק מהם הטיפולים הפופולריים שנשות ישראל אוהבות לעשות ● ד"ר אלון לירן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, ומנהלה הרפואי של מרפאת כללית אסתטיקה אילת מספק נתונים
פותחים את הקיץ עם כללית אסטתיקה

בקיץ אנו מבלים שעות בים ובבריכה. על מנת להרגיש בנוח בבגדי הים, נשים רבות בוחרות לעשות ניתוחים וטיפולים אסתטיים על מנת לשפר את המראה ואת ביטחונן האישי. "העלייה בתוחלת החיים, הדגש  על איכות החיים, התפשטותה של תרבות הצריכה ותקשורת ההמונים, מביאה יותר ויותר אנשים להיות מודעים לעצמם ולרצות  לשפר את המראה שלהם ולהיות אסתטיים", מסביר ד"ר לירן את הטרנד. "אנשים היום פחות מתפשרים, וכשמפריע להם משהו בגופם, הם מחפשים פתרונות בצורת טיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים. אם בעבר הלא רחוק ניתוחים פלסטיים היו עניין מוצנע ומותרות של ה"אלפיון" העליון בלבד, היום נושא האסתטיקה הפך לנחלתם של הכלל, אנשים, במיוחד נשים, שאינם מרוצים ממה שהטבע העניק להם, לא מתביישים להודות בכך ולפעול לשינוי המצב”.

 

ישפץ לכן את הקיץ. ד”ר אלון לירן

 

 אלו טיפולים פופולריים בקיץ?


על פי ד"ר אלירן זוהי רשימת הפופולריים לקיץ:

  •  הרמת חזה: ניתוח שישפר את מראה השדיים, יחזיר את הפטמות למקומן, ירים את השד למקומו הטבעי וימלא את הנפח שירד בעקבות הריונות והנקות.  ניתן לבצע הרמה בלבד, הרמה עם הגדלה (בהוספת שתל סיליקון) או לחילופין במידה החזה מכביד עלייך, ניתן לשלב הרמת חזה עם ניתוח להקטנתו, על מנת שתגיעי לתוצאה שתחזיר לך את הביטחון בגופך כבר בקיץ הקרוב.
  •  הצרת היקפים וצלוליט: במרפאות "כללית אסתטיקה" ניתן להכין את גופכם לקיץ, באמצעות שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. תוכלו ליהנות מטיפולים להצרת היקפים ומיצוק הגוף בטכנולוגיית גלי-רדיו חדשנית, ללא הרדמה וללא כאבים. ניתן כמובן לבחור באופציה כירורגית לאחר התייעצות עם הרופא המטפל.
  •  הסרת נגעי עור ושומות: מקור השומות על גופנו בעיקרו הוא גנטי. חשיפה לשמש עלולה להיות גורם להתמרה סרטנית של שומות, הפיכת תא רגיל לתא סרטני. לכן חשוב בתקופה הזו שבה אנו כל כך אוהבים להשתזף, לגשת לייעוץ ב"כללית אסתטיקה" ולהיבדק על ידי רופא, שיבחן את כל השומות, נקודות החן, כתמי הלידה וכתמים נוספים בעור. במידת הצורך, הרופא יחליט על הסרה באמצעות חיתוך עם או בלי תפרים, או על הסרה על ידי "גילוח וצריבה" באמצעות מכשור מיוחד שצורב את בסיס השומה לאחר הסרתה. ברוב המקרים הטיפול מתבצע במרפאה ולא בחדר ניתוח. גם תהליך ההחלמה מתבצע באופן עצמאי ולרוב אינו מחייב מעקב רפואי.
  •  שאיבת שומן: ניתוח לשאיבת שומן מתאים במיוחד למי שסובל מהצטברויות של שומנים במקומות מסוימים בגוף – למטרות אסתטיות. חשוב לציין כי הוא אינו מהווה פתרון לאנשים שסובלים מעודף משקל משמעותי וכן לסובלים מעודפי עור משמעותיים.
  •  מתיחת בטן: ניתוח להסרת עודף עור ושומן בבטן. ישנן דרגות שונות של מתיחת בטן: מיני – הסרת עודפים מבטן תחתונה. מתיחה מלאה- הסרת עודפים מהטבור ועד קו המפשעה, כולל הידוק של מעטפת השריר ומתיחה היקפית. ניתן להוסיף שאיבות שומן כחלק מהניתוח.
  •  פיגמנטציה:  תופעה שכיחה הנגרמת בשל  החשיפה המוגברת לשמש באופן לא מבוקר, הגורמת להיווצרות כתמי הפיגמנטציה. רשת מרפאות "כללית אסתטיקה"  מציעה מגוון טיפולים למניעת התופעה ולטיפול בה. בשלב ראשון רופא יאבחן את המקור לכתם, בהתאם לכך ייקבע אופי הטיפול: מריחה של קרמים, שימוש במכשיר לייזר או פילינג.

כיצד בוחרים בטיפול המתאים? קובעים פגישת ייעוץ בכללית אסתטיקה, הרופא והמטופל בוחנים יחדיו את הצרכים הספציפיים, בדרך המקצועית ביותר ומחליטים מהו הניתוח או הניתוחים המתאימים הן מבחינה אסתטית והן מבחינה רפואית. אנו מתחייבים בכללית אסתטיקה לטיפול אישי ואיכותי הכולל הקשבה, הסברים מפורטים לכל שאלה וזמינות מלאה לפני הניתוח ואחריו. אז למה אתם מחכים? הרימו טלפון וקבעו פגישת ייעוץ.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש