מנהל דימות חדש ב'יוספטל'

מאת: דוברות בית החולים ● צילום: דוברות בית החולים ● 31/7/2018 12:55 ● מה נשמע 559
מנהל חדש מונה בימים אלו ליחידת הדימות בבית החולים 'יוספטל' בעיר - ד"ר פיאטוב ליאוניד, מומחה לרדיולוגיה אבחנתית החליף את ד"ר הוגו קבוט, שניהל את היחידה עד לפרישתו לגמלאות
מנהל דימות חדש ב'יוספטל'
מתכנן להמשיך לפתח את מכון הדימות. ד"ר אילטוב

 ד"ר אילטוב הגיע לאילת ממחוז חיפה גליל מערבי שם עבד כמומחה לרדיולוגיה. בעקבות תפקידו החדש עבר  ד"ר אלטוב להתגורר באילת עם רעייתו וביתו הצעירה. מכון הדימות של בי"ח 'יוספטל' כולל  2 חדרי רנטגן, האחד רגיל והאחד דיגיטלי מתקדם, מכשיר חדיש למדידת צפיפות עצם, מכון ממוגרפיה שכולל רנטגן ואולטרא סאונד שד, עם אפשרות לביצוע פעילות פולשנית, מכשיר סיטי ומכשיר אולטרא סאונד רגיל. במכון עובדים עשרה טכנאי רנטגן ורופא מומחה לרדיולוגיה.
לדברי ד"ר אילטוב מערך הדימות ב'יוספטל' צמח מאוד בשנים האחרונות. "בכוונתי להמשיך ולפתח את המכון. בטווח הקצר, נרכוש מכשיר סיטי מתקדם ומזרק אוטומטי. בנוסף נבצע בדיקות אולטרא סאונד לגילוי מוקדם של מפרצת באבי העורקים. נבחנת האפשרות לביצוע צילומי ממוגרפיה עם הזרקת חומר ניגודי, דבר שיאפשר אבחנה טובה יותר לגילוי גידולי סרטן שד", אמר המנהל החדש  והוסיף כי בחודשים הקרובים יחלו עבודות לשינוי מבני ושיפוץ של המכון לטובת שיפור השירות.
ד"ר אילטוב ציין כי העבודה במכון הדימות מעניינת מהיבטים שונים מאחר ומדובר בשילוב של עבודה רפואית עם עבודה מנהלית, ועבודה עם צוות מיומן ומקצועי.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש